رادمهر جان و کیا مهررادمهر جان و کیا مهر، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پاره های تن من

7

1391/1/15 17:17
نویسنده : سایه
176 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی دارم به چی فکر میکنم به این که بری چی کار کنم باید خودمو  آماده کنم تا ضربه نخورم دیگه اینقدر آرام بخش استفاده کردم خسته شدم الان به خاطر تو نمیخورم عزیزم 2 ماهه نخوردم من همش خوابم نمیدونم چم شده چرا اینقدر خوابم زیاد شده جات خالی الان دوتا پرتقال خوردم خیلی بهم چسبید به تو هم میچسبه نه وای از بوی غذاهایی که خودم درست میکنم متنفرم عاشق غذاهای مامانم هستم میرم تو اطاق در میبندم تا غذا برای بابات اماده شه از بوی مرغ و گوشت حالم بد میشه فکرشم حالمو خراب میکنه وای امروز تو راه  از جلو کله فروشی رد شدم وای هی دل و رودم بالا می اومد اما خودمو به زور نگه داشتم وای وای وای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نسترن
15 فروردین 91 21:06
سلام عزیزم مبارک باشه به خدا توکل ما هم دعا میکنیم خدا نگهدارش باشه راستی حتما چهل شب یس تقدیم به روح اقای نخودکی رو بخون ازش بخواه که واسه سلامتی نی نی قشنگت اون دنیا دعا کنه شک هم توی اجابت دعات نکن



خیلی ازت ممنونم
نسترن
15 فروردین 91 21:08
عزیزم هر چی هم میخوری انشالله گوش بشه واسه نی نی نازت
راستی واسه حالت تهوع سعی کن زنجبیل تازه رو مثل چایی دم کنی و بخور چیزای ترش نخور البته قبلش بازم از دکترت بپرس که خدای نکرده ضرر نداشته باشه


حتما
نسترن
15 فروردین 91 21:09
نگرانی رو هم از خودت دور کن و تو گوشیت قران بریز و گوش کن تا دلت اروم شه و روی نی نی خوشگلت هم تاثیر بگذاره
مواظب خودت باش بووووووووووووووووووووووس


بوس