رادمهر جان و کیا مهررادمهر جان و کیا مهر، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پاره های تن من

10

1391/1/16 16:48
نویسنده : سایه
200 بازدید
اشتراک گذاری

بابات گفت کامپیوتر و سل فونمو میخواد ببره مغازه این یعنی اینکه من دیگه نمیتونم بیام اینجا فیس بوکمم گفت پاک کنم نمیدونم یهو چش شد این وب رو بش نگفتم میترسم اینو هم ازم بگیره خیلی عصبی شده خیلی ازش میترسم  میگن همه تو زندگی هاشون این مشکلات رو دارن اما من مشکلاتم خیلی بیشتره خیلی دارم شبکه ifilm  رو میبینم داره روز حسرت رو میزاره خوش به حال این خانومه اونم تو دلش نی نی داره با این که معتاد بوده کاش تو هم مثه اون دل مامانتو سفت بچسبی  و منم یه روز بغلت کنم به امید اون روز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نسترن
22 فروردین 91 0:35
انشالله که هر روز بزرگتر میشه بهت میگه مامانی من دارم میام غصه نخور اینجا نتونستی ببنویس یک دفتر درست کن و اونجا یادداشت کن خیلی راه ها هست که میشه از طریق اون خاطراتت رو بنویسی