رادمهر جان و کیا مهررادمهر جان و کیا مهر، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پاره های تن من

بدون عنوان

1391/10/24 10:31
نویسنده : سایه
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبنداي من سلام ميدونيد چه قد عاشقتونم؟

جونم به جونه شما 2 تا بچه هايه خشگلم بسته است؟خشگلايه تپل من  بالاخره بعد 9 ماه انتظار سخت و شيرين من شما 2 تا خشگلامو دیدم واي كهچه قد خوشحالم خدا بچه هايه من روز  ٢ آّبان به دنيا اومدن شما 2 تا فرشته هايه نازمه.الان اینقدر خیالم راحت چون  مي دونم كه صحيح و سالم هستين. قربون  پسر گلم بشم قل اول ٢٦٥٠گرم بود و همه چيش سالم بود . ..آقا پسملي هم كه نشسته اون پايين قشنگ لم داده  بود تپل مپل حسابي به خودش رسيده قربونش برم ٢٨٥٠بود كپل چه من . حق اون یکی رو خورده بود. زایمان خیلی سختی بود خیلی ....  دوقوولووو داشتن خیلی خیلییییی خیلی سخته ولی من همیشه برای داشتن این روزا به خدا التماس   میکردممم پس شکرت خدااا ..میدونم خودت توانشو بم میدی مممنون ازت مممنون

رادمهر و کیامهر .....من و بابا عاشقتونیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)