رادمهر جان و کیا مهررادمهر جان و کیا مهر، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پاره های تن من

5

1391/1/15 13:38
نویسنده : سایه
215 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم دکتر بهم گفت باید برم سونوگرافی گفتم هنوز قلب نداره خندید گفت خیلی زوده از اونجا رفتیم سونوگرافی اونم بهم واسه ٢٨ فرورذین وقت داد  دکتر گفت دو هفته دیگه برم خوبه وای هیچی از گلوم پایین نمیره اینقدر این روزا پرتقال میخورم دارم شکل پرتقال میشم تا حالا ٢ کیلو لاغر شدم یعنی شدم ٦٩ بابات طفلی خیلی ناراحته چون من به بوی عرقش حساس شدم یه سره باید بره حموم هی هم غر غر میکنه فکر کنم تا تو دنیا بیای اون پوست بندازه تو بمون دل منو بچسب همه چی قابل تحمله راستی اون  روز یک لکه دیدم به دکترم زنگ زدم گفت لانه گزینی هستش خیلی خوشحال شدم تو لونه ات بمون توروخدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)