رادمهر جان و کیا مهررادمهر جان و کیا مهر، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پاره های تن من

4

1391/1/14 21:23
نویسنده : سایه
213 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بابات بهم گفت اگه این نشد دیگه باید بیخیال بچه دار شدن بشم توروخدا باهم بمون سفت سفت سفت دلمو بچسب اگه تو بری اون خیلی یه دنده است میدونم نگرانه منه میدونه من خیلی ضربه میخورم نمیخواد حتما منو دوباره تو اون حال روز ببینه دکتر بهم استراحت مطلق داده گفته باید تا 4 ماهگی ات استراحت کنم مجبور شدیم توالت فرنگی بخریم این جوری بهتره گفته خودمو سفت بیگیرم وقتی میرم دستشویی دکترم بهم شیاف داده دارم یه روز در میون استفاده میکنم وای من همه کار برای بودنت میکنه اسید فولیکم هم مرتب میخورم فقط این بالا اوردنا خیلی اذیتم میکنه بهم خیلی فشار میاد تنها چیزی که دوست دارم شیر و پرتقاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان دخملی
14 فروردین 91 21:42
salam azizam manam avale hamelegim esterahat motlagh bodam
faghat esterahat kon shiyaf ham estefade kon be omid khoda hame hi dorost mishe


ممنون