رادمهر جان و کیا مهررادمهر جان و کیا مهر، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پاره های تن من

14

1391/1/24 16:31
نویسنده : سایه
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی امروز همسایه برام غذا اورد خدا خیرش بده خیلی خیلی هوس کرده بودم کوکو سبزی خیلی خوشمزه ای بود بوش پیچیده بود خیلی خوشحال شدم بهم خیلی چسبید غذاهای که خودم میپزم و دوست ندارم اما وقتی برام میارن خیلی بهم مزه میده  امروز بابا جونت برام ١٥٠ هزار تومن زد به کارتم گفت اگه خواستم برم برات چیزی بخرم پول داشته باشم گفت تا دنیا بیای ١٥٠ تا ٢٠٠ ماهی میزنه خیلی خوشحال شدم خوبه دیگه میتونم برات کلی عروسک و لباس بخرم امروز دلم میخواد دختر باشی هر چی فکر میکنم میبینم دختر خیلی خیلی بهتره همدمم میشی ولی هر چی هستی سالم باش تا پنجشنبه هفته دیگه چیزی نمونده همش یه هفته دیگه مونده خدایا فرزندمو به تو میسپرم اینبار ازم نگیرش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نسترن
24 فروردین 91 18:18
نوش جونت فکر کنم اکثرا اینطور هستند که غذا خودشون رو دوست ندارند راستی هر چیزی گرفتی عکسش بگذار
خدا انشالله نگهدار نی نی خوشگلت هست نگران نباش


حتما